Du har inga varur i kundkorgen

EXPRESS

Beställ Nu

KÖP NU. BETALA SEN

MED KLARNA

INTERNATIONELL LEVERANS

TILL 190 LÄNDER

Hur gör jag en beställning?

Det kunde inte vara enklare att beställa via vår webbplats! Följ de enkla stegen nedan för att göra din beställning;

    • Sök igenom vår webbplats och lägg till produkterna i din korg som du vill köpa med hjälp av knappen "Lägg till i kundkorgen" på alla våra produktsidor
    • När du är redo för checkout klickar du på korg-ikonen längst upp till höger på skärmen
    • Titta över din korg och bekräfta att allt ser ok ut och klicka på "Fortsätt till betalning"
    • Följ vår enkla 3-stegprocess för att välja Leveransmetod, Adress, Fakturering och Betalningsmetod

    Hjälpte detta dig?

    Ja
    Nej
När kommer jag att debiteras?

Vi behandlar din betalning omedelbart efter att du har slutfört checkout-processen. Detta gör att vi snabbt kan skicka dina produkter till dig och få dig redo för spel på nolltid.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Kan jag ändra eller avbryta en beställning när den har gjorts?

Eftersom vi strävar efter att skicka de flesta beställningar samma dag, kan vi inte garantera att vi kommer att kunna göra ändringar eller annullera din beställning. Men om du behöver göra ändringar, vänligen kontakta oss inom 15 minuter så försöker vi genomföra eventuella ändringar eller annullering.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Hur kan jag vara säker på att min beställning har gjorts?

Vi skickar en beställningsbekräftelse via e-post direkt efter att du har gjort din beställning som bekräftelse på att din order är lagd. Du får sedan ett separat e-postmeddelande när produkterna är skickade med spårningsuppgifter som gör att du kan hålla dig uppdaterad med orderns framsteg.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Leveransadressen för min beställning skiljer sig från min faktureringsadress - spelar det någon roll?

Det är absolut inget problem, du kommer att kunna ange dina olika adresser under checkout.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Jag skulle vilja betala med en faktura eller en inköpsorder - är det möjligt?

Det är inget problem! I allmänhet brukar skolor och klubbar föredrar att betala med någon av dessa metoder.

    För att betala via faktura, skicka ett enkelt e-postmeddelande till: po@networldsports.com med en lista över de produkter du vill köpa, din faktureringsadress och leveransadress är allt vi behöver. Vi skickar gärna en faktura som kan betalas via en banköverföring.
      Alternativt kan en inköpsorder skickas till oss på ett brevpapper med logo. Se vår dedikerade beställningssida: https://www.networldsports.se/faktura-kop för ytterligare information om detta alternativ.

      Hjälpte detta dig?

      Ja
      Nej
Jag behöver en reservdel för en produkt. Hur hittar jag den?

Ta en titt på vår sida för reservdelar på webbplatsen.

    Alternativt besök vår kontaktsida för att komma i kontakt med vårt kundtjänstteam.

    Hjälpte detta dig?

    Ja
    Nej
Mitt paket är en present, kan varumärket döljas/förpackningen vara neutral?

Våra produkter är utmärkta gåvor, även om alla våra produkter tyvärr endast levereras i Net World Sports-märkta kartonger och boxar.

    För att säkerställa att inga nyfikna ögon ser något som de inte borde, rekommenderar vi att du beställer dina presenter till en annan adress. Det är enkelt att ändra din leveransadress/faktureringsadress i kassan.

    Hjälpte detta dig?

    Ja
    Nej
Har min produkt en garanti?

Majoriteten av produkterna på vår webbplats har ett års garanti som täcker tillverkningsfel. Om en vara utvecklar ett fel eller visar sig vara defekt vid leveransen, vänligen kontakta vår Kundtjänst med bilder som tydligt beskriver problemet i sin helhet för att vi ska kunna hitta en lösning så snabbt som möjligt.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej