Du har inga varur i kundkorgen

EXPRESS

Beställ Nu

KÖP NU. BETALA SEN

MED KLARNA

INTERNATIONELL LEVERANS

TILL 190 LÄNDER

Hur mycket kostar leverans?

Vi fastställer priset på leveransen baserat på vikt, så kostnaden varierar. När du checkar ut finns det möjlighet att beräkna frakt till din adress.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Kommer jag debiteras tull- eller importavgifter?

Om du bor i Storbritannien eller inom hela EU behöver du inte oroa dig eftersom du inte kommer att debiteras några tull- eller importavgifter. Våra internationella kunder bör dock vara medvetna om att priserna på vår webbplats inte inkluderar tullavgifter. Dessa varierar beroende på land och vid vissa tillfällen kan det krävas att du betalar dessa extra kostnader när du mottar din beställning.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
När måste man beställa för att det ska skickas samma dag?

Innan klockan 17.15.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Hur snabbt kan min beställning levereras?

Oroa dig inte, du behöver inte vänta länge på dina produkter, vi erbjuder expressfrakt till alla länder vi levererar till. Detta leveransalternativ bör anlända inom 2-3 arbetsdagar.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Erbjuder vi internationell leverans?

Ja, vi skickar till 190 länder runt om i världen. Välj dina produkter och när du kommer till kassan kan du ange din leveransadress för att få fraktpris. Om du bor i Storbritannien eller EU, finns det ingen anledning att oroa dig eftersom du inte kommer att debiteras tull eller importavgift. Våra internationella kunder bör vara medvetna om att priserna på vår hemsida inte innehåller några tullavgifter. Dessa varierar beroende på land och vid vissa tillfällen kan du behöva täcka dessa merkostnader när du får din beställning.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Kan jag spåra min order och följa dess utveckling?

Ja, du kan spåra ditt paket. Du kommer att få ett e-postmeddelande när din beställning skickas från vårt lager så att du kan hålla dig uppdaterad om din leverans. Om du har några problem med att spåra din beställning eller vill ange leveransinstruktioner, kontakta vår kundtjänst så gör vi vårt bästa för att hjälpa till. Alternativt kan du kontakta kuriren direkt.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Måste jag skriva under när min beställning levereras?

Många av våra kurirer behöver en signatur för att framgångsrikt leverera din beställning, därför rekommenderar vi (när det är möjligt) att du begär leverans av dina varor till en plats där du vet att någon kommer att ta emot dem - oavsett om det är på din hemadress, en pålitlig granne eller din arbetsplats. Följande kurirer kan kräva en signatur: FedEx, Landmark, Yodel, UPS, DHL, Hermes, Parcelforce & Tuffnells. Följande kurirer behöver inte signatur: Royal Mail. Du kan ta reda på vilken kurir som kommer att leverera din beställning genom att kontrollera spårningslänkarna som finns i din leveransbekräftelse. Utan underskrift kanske kuriren inte kan leverera din beställning.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Men tänk om jag inte är tillgänglig när min beställning levereras?

Vi vet att det kommer att finnas tillfällen där det inte är möjligt för dig att signera för din leverans personligen. Om det händer lämnar vår kurir ett litet kort med tydliga instruktioner om hur du antingen kan få ditt paket levererat på nytt, eller hur du hämtar det från en lokal depå.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Vad ska jag göra om min leverans inte kommer när den ska?

Ibland faller även de bästa planer samman och även om du har en specifik leveranstid kan det finnas tillfällen när din beställning blir försenad. Att använda spårningsnumret som anges i din beställningsbekräftelse är alltid en bra början eftersom det kan finnas en förklaring på kurirens webbplats. Om du inte hittar någon förklaring, vänligen kontakta oss så undersöker vi åt dig!

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Jag har fått fel beställning, vad ska jag göra?

Kontakta vår hjälpsamma kundtjänst omedelbart så går vi till botten med problemet. Det underlättar om du har ditt beställningsnummer till hands, då går det snabbare och blir lättare för oss, men oroa dig inte om du inte hittar det. Vi ser till att skicka rätt artiklar till dig och tipsar dig om vad du ska göra med de varor du har fått.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Något saknas i min beställning. Vad ska jag göra?

Kontakta vår fantastiskakundtjänst så tar vi reda på vad som gick fel med din ursprungliga leverans, vilka artiklar du saknar och skickar ut allt du behöver för att din beställning ska bli komplett. Det underlättar om du har ditt beställningsnummer till hands när du kontaktar oss, men skulle du inte hitta det är det inga problem, vi löser det ändå.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Hur lång tid tar leveransen?

Alla leveransalternativ och kostnader visas tydligt i din varukorg, välj den metod som passar dig. Majoriteten av våra produkter kan levereras med leveransalternativen: Standard, Express, Nästa dag eller Bestämd dag. Även för platser eller produkter där leverans nästa dag inte är möjlig, kan vi fortfarande garantera att alla beställningar skickas samma dag, vi håller alltid leveranstiden till ett absolut minimum.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Finns det skatt på min beställning?

Nej, eftersom vi är baserade i Storbritannien finns det ingen skatt på din beställning.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej
Vad gör jag om mitt paket levereras skadat?

Tyvärr kan vissa paket skadas under leveransen till dig. Oroa dig inte, om några delar av produkten är skadad eller saknas, vänligen kontakta oss och vårt kundtjänstteam kommer att lösa detta åt dig.

Hjälpte detta dig?

Ja
Nej