Du har inga varur i kundkorgen

EXPRESS

Beställ Nu

KÖP NU. BETALA SEN

MED KLARNA

15% Rabatt på allt!

Kod: EXTRA15

Julens Returinformation

Vi hoppas att du kommer att bli nöjd med dina julklappar från Net World Sports, men om du av någon anledning inte är 100 % nöjd har vi utökat vår vanliga 30 dagars returpolicy för att säkerställa att du får en magisk jul!

Varor köpta från 1 november 2021 till 24 december 2021 kan returneras fram till 31 januari 2022, förutsatt att de är i nyskick och återförsäljningsbart skick. Kontakta vårt Kundtjänstteam som kommer att starta returprocessen och skicka ett returformulär till dig.

Observera: Vi accepterar inte returer eller återbetalningar för personliga, anpassade eller storleksanpassade produkter (detta innefattar nät och mattor i anpassad storlek). Vi accepterar inte heller returer på varor som badtunnor, paddlingsbrädor, kajaker, simbassänger, gym- och träningsutrustning, bårar, första hjälpen-kit, målvaktshandskar, kaptensarmband, vattenflaskor, medicinska bårar, yogamattor, fångsthandskar, motståndsband, redskapsväskor/dynor, träningsfallskärmar, evasion träningsbälten, solo träningsband, tag rugby-bälten, på grund av hygienskäl.

Vi rekommenderar starkt att du använder en budtjänst med spårning, så att du kan följa framstegen för din retur och se när den har anlänt till vårt lager, vi kan inte att hållas ansvariga för eventuella returer som försvinner under transporten. Föremål som inte returneras i ett återförsäljningsbart skick kommer att bli föremål för avgifter för att återställa produkterna till ursprungligt skick, se våra villkor för mer information.

Hur kan jag returnera en vara?

Oroa dig inte om du behöver returnera en vara, följ bara steg-för-steg-informationen nedan:

  • Kontakta vårt Kundtjänstteam som skickar ett returformulär till dig.
  • Packa om dina varor i originalförpackningen, inklusive returformuläret vi har försett dig med.
  • Returnera paketet till oss för att slutföra processen, vi rekommenderar att du använder en budtjänst med spårning så att du kan se utvecklingen av ditt/dina returnerade paket.

För information om de returavgifter som kan tillkomma för att återställa produkten till, se våra Allmänna Villkor.

Vem betalar för returen av produkten/produkterna?

Du står själv för kostnaden för returen av varan. Vi rekommenderar starkt att du använder en spårad budtjänst, eftersom vi tyvärr inte kan hållas ansvariga för eventuella returer som försvinner under transporten.

Vad ska jag göra om jag har fått felaktiga varor?

Om du tror att vi har skickat felaktiga eller defekta varor till dig kommer vi att försöka ställa det till rätta så snart som möjligt. Kontakta vårt Kundtjänstteam och de ger dig råd om bästa tillvägagångssätt.

Hur får jag min återbetalning?

Vi strävar efter att göra processen så enkel som möjligt och försöker återbetala på samma sätt som du först har betalat för din beställning.

Vi avser att alla återbetalningar ska åtgärdas så snabbt som möjligt. På grund av de olika stegen i återbetalningsprocessen kan det ibland ta upp till 14 arbetsdagar, men vi strävar efter att hålla dig uppdaterad under vägen.

Du kommer endast att få tillbaka en delsumma förutsatt att din vara fortfarande är i nyskick/samma skick som när varan såldes/återförsäljningsbart skick, inte har använts och fortfarande är i originalförpackningen med alla delar inkluderade. Alla varor inspekteras noggrant vid returen och beställningar med högre värde kommer att debiteras en bearbetnings-, hanterings- och ompaketeringsavgift på 25%. Om en vara bedöms inte vara i nyskick/originalskick (såsom den skickades), är smutsig/använd, kan en 50% återställningssavgift tas ut på återbetalningsbeloppet.

För mer information om återställningssavgifter och avdrag som kan vara tillämpliga, se våra Allmänna Villkor.

Om du vill läsa mer information om vår vanliga returpolicy, klicka här.